Všechny články

Co je A/B testování

A/B testování je jedna z technik zlepšování konverzního poměru, kdy se vytypují prvky, obsah nebo i v některých případech celé stránky, vytvoří se jejich alternativa a obě verze se testují souběžně s určitým vzorek publika. Tedy jednomu uživateli se spustí jedna verze, druhému druhá a po dosáhnutí odpovídajícího vzorku se vyhodnotí, která verze byla z pohledu konverzní (kontaktování atp.) úspěšnější.


Avšak A/B testování má smysl, pokud máte dostatečnou návštěvnost. Pokud je velice nízká, sběr výsledků odpovídajícího vzorku se roztáhne na několik týdnů i měsíců a data pak nejsou relevantní. Je tedy nutné provádět A/B testování tam, kde návštěvnost je již dostatečná, nebo je vyvolaná dobře cílenou kampaní například pomocí PPC reklamy.


Například Amazon ročně provádí tisíce A/B testů.


Pokud s tímto budete potřebovat pomoci, napište nám.

CubesDigital
Team společnosti CubesDigital
Další doporučený článek

Co je analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov vám prozradí, co lidé na internetu hledají.

Přečíst článek

Představení

Představení klientů, nás i našich služeb hezky na jednom místě.

Představení

Služby

Webové stránky, e-shopy, design, internetový marketing.

Naše služby