Všechny články

Co je A/B testování

A/B testování je jedna z technik zlepšování konverzního poměru, kdy se vytypují prvky, obsah nebo i v některých případech celé stránky, vytvoří se jejich alternativa a obě verze se testují souběžně s určitým vzorek publika. Tedy jednomu uživateli se spustí jedna verze, druhému druhá a po dosáhnutí odpovídajícího vzorku se vyhodnotí, která verze byla z pohledu konverzní (kontaktování atp.) úspěšnější.


Avšak A/B testování má smysl, pokud máte dostatečnou návštěvnost. Pokud je velice nízká, sběr výsledků odpovídajícího vzorku se roztáhne na několik týdnů i měsíců a data pak nejsou relevantní. Je tedy nutné provádět A/B testování tam, kde návštěvnost je již dostatečná, nebo je vyvolaná dobře cílenou kampaní například pomocí PPC reklamy.


Například Amazon ročně provádí tisíce A/B testů.


Pokud s tímto budete potřebovat pomoci, napište nám.

CubesDigital
Team společnosti CubesDigital
Další doporučený článek

Co je wireframe

V článku vám povíme o tom, co jsou wireframe a k čemu je budete potřebovat.

Přečíst článek

Představení

Představení klientů, nás i našich služeb hezky na jednom místě.

Představení

Služby

Webové stránky, e-shopy, design, internetový marketing.

Naše služby