A/B testování je jedna z technik zlepšování konverzního poměru, kdy se vytypují prvky, obsah nebo i v některých případech celé stránky, vytvoří se jejich alternativa a obě verze se testují souběžně s určitým vzorek publika. Tedy jednomu uživateli se spustí jedna verze, druhému druhá a po dosáhnutí odpovídajícího vzorku se vyhodnotí, která verze byla z pohledu konverzní (kontaktování atp.) úspěšnější.
Avšak A/B testování má smysl, pokud máte dostatečnou návštěvnost. Pokud je velice nízká, sběr výsledků odpovídajícího vzorku se roztáhne na několik týdnů i měsíců a data pak nejsou relevantní. Je tedy nutné provádět A/B testování tam, kde návštěvnost je již dostatečná, nebo je vyvolaná dobře cílenou kampaní například pomocí PPC reklamy.
Například Amazon ročně provádí tisíce A/B testů.
Pokud s tímto budete potřebovat pomoci, napište nám.
V článku vám povíme o tom, co jsou wireframe a k čemu je budete potřebovat.
Přečíst článek