Všechny články

Co je PPC

PPC se používá ve spojitosti s prodejem reklamy a znamená pay-per-click, neboli platba za klik. Tím pádem za vaší reklamu neplatíte za zobrazení, nýbrž až pokud někdo na vaší reklamu klikne. Tento systém můžete potkat například u Google Ads a Sklik.cz od českého seznam.cz. Možnosti zobrazení takové reklamy je buď při vyhledávání, kdy na prvních místech jsou právě placené reklamy, tak i v partnerské síti - a to ať textové reklamy, tak i bannerové.


Ceny za klik jsou pak spojené s tím, jak moc konkurenční prostředí ve vašem oboru panuje, respektive na jaké klíčové slovo míříte - je to totiž řešené na aukčním modelu. Ceny za klik tedy mohou být na úrovni jednotek korun až po desítky i nižší stovky korun za klik.


Na nastavení reklam můžete oslovit nás. To stejné s jejich dlouhodobou správou, avšak obecně platí, že čím více do PPC investujete, nebo máte příliš konkurenční prostředí, vyplatí se správce PPC, který dokáže optimalizovat pravidelně tak, aby jste dosáhli co největšího efektu.


Zároveň platí, že nejčastěji mají firmy špatně nastavené cílení - tedy přivádějí na svůj web špatnou cílovou skupinu, která u nich nikdy nenakoupí.


Pro správné nastavení budete také potřebovat analýzu klíčových slov, aby jste věděli jaké výrazy použít.

CubesDigital
Team společnosti CubesDigital
Další doporučený článek

Co je konverze

V článku vám povíme, co jsou konverze a jaké mohou mít podoby.

Přečíst článek

Představení

Představení klientů, nás i našich služeb hezky na jednom místě.

Představení

Služby

Webové stránky, e-shopy, design, internetový marketing.

Naše služby