Zlepšování konverzního poměru je proces zasahující do celkového webu, primárně však UX. Cílem zlepšování konverzního poměru (co je konverze se dočtete zde) je, aby byl konverzní poměr co nejvyžší s ohledem na návštěvnost webu.
A protože je konverze (nebo měla by být) alfou a omegou každého webu či eshopu, je to jedna z nejdůležitějších částí. Je nutné mít správně nasazené měřící nástroje (například Google Analytics a Hotjar) a pravidelně je měřit a zlepšovat.
Pro představu to může být například změna barvy tlačítka - sice je to klasický příklad, který může fungovat u velkých projektů, pro názornost je to ale ideální.
Je tedy nutné sledovat uživatele, jak se na webu pohybují, kde se zasekávají, jestli jsou nabídky / prvky / uspořádání pochopitelné, jestli ví co na webu mají dělat atp..
Ke zlepšování konverzního poměru se například využívá i metoda A/B testování, pokud máte dostatečnou návštěvnost.
A o zlepšování konverzního poměru se Vám můžeme postarat my - a to buď jednorázovou konzultací ze které si odnesete doporučení, nebo pravidelně. Pokud jste totiž zlepšování konverního poměru do teď neřešili, je předpoklad, že vám ho hned zvedneme o vyžší desítky procent.
To je to, co by každý majitel webu měl sledovat.
Přečíst článek