Všechny články

Co je zlepšování konverzního poměru

Zlepšování konverzního poměru je proces zasahující do celkového webu, primárně však UX. Cílem zlepšování konverzního poměru (co je konverze se dočtete zde) je, aby byl konverzní poměr co nejvyžší s ohledem na návštěvnost webu.


A protože je konverze (nebo měla by být) alfou a omegou každého webu či eshopu, je to jedna z nejdůležitějších částí. Je nutné mít správně nasazené měřící nástroje (například Google Analytics a Hotjar) a pravidelně je měřit a zlepšovat.


Pro představu to může být například změna barvy tlačítka - sice je to klasický příklad, který může fungovat u velkých projektů, pro názornost je to ale ideální.


Je tedy nutné sledovat uživatele, jak se na webu pohybují, kde se zasekávají, jestli jsou nabídky / prvky / uspořádání pochopitelné, jestli ví co na webu mají dělat atp..


Ke zlepšování konverzního poměru se  například využívá i metoda A/B testování, pokud máte dostatečnou návštěvnost.


A o zlepšování konverzního poměru se Vám můžeme postarat my - a to buď jednorázovou konzultací ze které si odnesete doporučení, nebo pravidelně. Pokud jste totiž zlepšování konverního poměru do teď neřešili, je předpoklad, že vám ho hned zvedneme o vyžší desítky procent.

CubesDigital
Team společnosti CubesDigital
Další doporučený článek

Co je zlepšování konverzního poměru

To je to, co by každý majitel webu měl sledovat.

Přečíst článek

Představení

Představení klientů, nás i našich služeb hezky na jednom místě.

Představení

Služby

Webové stránky, e-shopy, design, internetový marketing.

Naše služby