Víte, jak poznáte skvělý web? Je to takový web, jehož investice do něj se vrátila. Takový web, který vám přivádí nové zákazníky. Místo, kde vaši klienti nemusí hledat a kde se neztratí. Takové weby vytváříme, formujeme, ladíme a přitom hledíme na ideální poměr cena vs. výkon, máme totiž možnosti vybírat ty správné technologie. S možnostmi se můžete seznámit níže…
Šablonové stránky jsou vhodné pokud začínáte podnikat, nebo jste živnostník či malá firma. Jsou to takové stránky, kdy vybereme hotovou grafickou šablonu (čímž značně ušetříte) a ta je pak nasazená na redakčním systému jako je Wordpress, Webflow nebo Drupal.
Důležitá část, ve které bude našim cílem vás a váš byznys detailně poznat. Budeme se ptát na marketing, brand, cílovou skupinu, konkurenci, nastavovat cíle atp.. Ideálně budeme chtít mluvit i s Vašimi zákazníky. Důvodem je, že abychom Vám dokázali plně pomoci a vytvořit takové řešení, které bude skutečně byznysově fungovat, musíme vás a vaší cílovou skupinu poznat. Je to jako s domem - pokud nemáte pevné a kvalitní základy, dům spadne.
Na základě předchozí části již víme, co potřebujete. Mimo jiné z předchozí části vzniknou wireframe - což je drátěný model s rozmístěním prvků na webu, struktura webu, moodboard i technická specifikace a návrh vhodné technologie. Spolu s wireframe vznikne i návrh typového obsahu (reálný obsah dodáte buď vy, nebo do teamu začleníme copywrittera).
Na základě vypracovaných wireframe, strutkury a typového obsahu z předchozí části vybereme několik vhodných a dostupných šablon z nichž společně jednu vybereme. Tu následně nasadíme do zvoleného redakčního systému a upravíme barvy, obrázky, obsah.
Každý systém je třeba po nasazení nakonfigurovat - například z pohledu SEO, ale i z pohledu bezpečnosti pokud jde o opensource jako je Wordpress. Následuje doplnění obsahu a detailní finální otestování funkčnosti.
Po tom, co byl doplněn obsah a web byl detailně otestován spouštíme na ostré doméně. Následně doplníme analytické nástroje, standardně to je Google Analytics a Hotjar. Zároveň, pokud je to možné, ještě před samotným spuštěním na produkci doporučujeme web podrobit dalšímu uživatelskému testování.
Není to již součást rozsahu tvorby webu, je to ale velice důležitá část na to, aby tady nebyla zmíněna. Každý web je totiž třeba dlouhodobě vyhodnocovat a zlepšovat konverzní poměr, ale také vyhodnocovat nastavené cíle na začátku. Samozřejmě to úzce souvisí i s internetovým marketingem. Pokud navíc máte web na opensource (např. Wordpress), je třeba se o něj starat i z pohledu bezpečnosti a dlouhodobé technické udržitelnosti.
Jedná se o webové stránky při nichž se tvoří individuální grafický design. Ten se pak responzivně kóduje a nasazuje na jeden z redakčních systémů pro snadnou správu obsahu jako je Wordpress, Drupal či Webflow. Spolu s tím se případně programují individuální funkce webu.
Důležitá část, ve které bude našim cílem vás a váš byznys detailně poznat. Budeme se ptát na marketing, brand, cílovou skupinu, konkurenci, nastavovat cíle atp.. Ideálně budeme chtít mluvit i s Vašimi zákazníky. Důvodem je, že abychom Vám dokázali plně pomoci a vytvořit takové řešení, které bude skutečně byznysově fungovat, musíme vás a vaší cílovou skupinu poznat. Je to jako s domem - pokud nemáte pevné a kvalitní základy, dům spadne.
Na základě předchozí části již víme, co potřebujete. Mimo jiné z předchozí části vzniknou wireframe - což je drátěný model s rozmístěním prvků na webu, struktura webu, moodboard i technická specifikace a návrh vhodné technologie. Spolu s wireframe vznikne i návrh typového obsahu (reálný obsah dodáte buď vy, nebo do teamu začleníme copywrittera).
Ze zpracovaných wireframe vytvoříme prototype, tedy klikací model webu, který podrobíme uživatelskému testingu vaší cílové skupiny na základě připraveného scénáře. Je to nepovinná část, ale silně doporučovaná.
Nyní máme všechny podklady pro tvorbu - známe technologii, grafický styl atp.. Tím pádem přichází část, kdy vám z našich řad a hlavně řad tvůrců z naší komunity vytvoříme individuální realizační team. Spolu s tím by měla vzniknout i strategie internetového marketingu, která je nad rámec díla, avšak doporučujeme jí do rozsahu začlenit.
V zadání máme vytvořené wireframe (rozmístění prvků) a moodboard (směřování grafického stylu), což jsou podklady pro designéra, který všechny části budoucího projektu nadesignuje.
Designer nám předá grafický design projektu, zjednodušeně řečeno obrázek. Ten kodér rozřeže a vytvoří z něho HTML/CSS šablonu. Dbáme na to, aby byl kód plně responzivní, validní a rychlý.
Každý systém je třeba po nasazení nakonfigurovat - například z pohledu SEO, ale i z pohledu bezpečnosti pokud jde o opensource jako je Wordpress. Následuje doplnění obsahu a detailní finální otestování funkčnosti.
Po tom, co byl doplněn obsah a web byl detailně otestován spouštíme na ostré doméně. Následně doplníme analytické nástroje, standardně to je Google Analytics a Hotjar. Zároveň, pokud je to možné, ještě před samotným spuštěním na produkci doporučujeme web podrobit dalšímu uživatelskému testování.
Není to již součást rozsahu tvorby webu, je to ale velice důležitá část na to, aby tady nebyla zmíněna. Každý web je totiž třeba dlouhodobě vyhodnocovat a zlepšovat konverzní poměr, ale také vyhodnocovat nastavené cíle na začátku. Samozřejmě to úzce souvisí i s internetovým marketingem. Pokud navíc máte web na opensource (např. Wordpress), je třeba se o něj starat i z pohledu bezpečnosti a dlouhodobé technické udržitelnosti.
Žádný výběr, žádná výběrová řízení. Zastupujeme českou komunitu webových tvůrců, ze kterých pro vás vybereme ty nejvhodnější.
Technologie vybíráme dle toho, co potřebujete. Volíme nejlepší cestu, a to i z poměru cena vs. výkon. U nás za služby dostanete maximum.
Jsme více než 12 let na trhu. Za tu dobu jsme pracovali na stovkách projektů. Není nic, co by nás dokázalo rozhodit.
Sestavujeme team z kvalitních českých tvůrců, Nejsme agentura, jsme komunita profíků.
Výběr správného řešení posuzujeme individuálně a nelze ho paušalizovat. Obecně ale platí, že pokud začínáte, nebo jste živnostník / micro-firma, bude vhodné šablonové řešení a spíše se finančně soustředit na obsah a marketing. Pro ostatní to bude spíše individuální web. Více informací se dozvíte v našem článku tady.
Stejně jako u předchozí otázky záleží na individuální potřebě. Obecně však platí, že pro microsite a standardní firemní stránky je ideální Webflow kvůli rychlému vývoji. Pro weby, kde je třeba s něčím propojit, nebo dělat nějakou funkci individuálně, je to Wordpress či Drupal. Více o tom se dozvíte v našem článku tady.
Ceny jsou startovací. Konkrétní cenová nabídka Vám bude předložena individuálně. Případně pokud máte svoji představu, pokusíme se do ní sestavit rozsah a team.
Webové stránky běžného rozsahu a za normálních okolností lze postavit za cca. 1 měsíc. Vývoj je možné i urychlit, ale berte prosím v potaz, že 1 měsíc je na vytvoření něčeho tak sofistikovaného ideální. Samozřejmě také podstatně záleží na rozsahu a na tom, jak dobře máte připravené podklady.
Není, jsou to části nad rámec. Silně to ale doporučujeme. Web sám o sobě bude na vaše zákazníky fungovat. Pokud se tam ale nedostanou, bude vám k ničemu. My uděláme z webu silný prodejní kanál, který vám bude vydělávat ve dne v noci. Zároveň o dobrý web je potřeba se dlouhodobě starat a rozvíjet ho.
Záleží, jak moc budete chtít být součástí procesu :). Pokud se chcete věnovat čistě svému byznysu, bude nám stačit vaše představa a budeme se snažit vás i váš byznys detailně poznat. Pak už budete pouze schvalovat jednotlivé části a my se o vše ostatní postaráme.
Na Váš první kontakt obvykle reagujeme do 24h od doručení. Pak již jde o rozsah toho, co potřebujete. Avšak díky rozsáhlé komunitě tvůrců a stylu naší práce je možný začátek realizace za 1-2 týdny.
Vyvíjíme i kompletně individuální projekty v PHP a .NET. Pokud se ale jedná o standardní webové stránky nebo e-shop, je pro vás výhodnější využít již dostupných redakčních systémů. Je zbytečné vyvíjet kolo, které se již točí na autě. Zároveň na hotové systémy existuje velké množství funkcí a modulů za „pár dolarů“.
Máte zájem vytvořit webové stránky? Takové, se kterými se nebudete jenom chlubit kamarádům, ale které vám opravdu vydělají? Skvěle, jsem Pavel a budu vaše kontaktní osoba do světa online krásy. Zanechte mi na sebe kontakt, já se Vám maximálně do 24h ozvu.
CubesDigital se stal za posledních 5 let naším výhradním partnerem pro tvorbu, správu a rozvoj webů. Za toto období se nám povedlo najít společnou řeč i náhled na prezentaci společnosti i služeb, které se snažíme stále rozvíjet. K tomu nám pomáhá klid, rozvaha a marketingové myšlení pana Švejdy s technologickou kvalitou jeho týmu, který se nebojí zkoušet nové věci. Spolupráce funguje výborně a nadále ji rozšiřujeme.
Nejsme agentura, jsme komunita českých webových tvůrců. Mrkněte na informace o nás.