Všechny služby

Tvorba webových stránek a microsite

web, který budete milovat

Víte, jak poznáte skvělý web? Je to takový web, jehož investice do něj se vrátila. Takový  web, který vám přivádí nové zákazníky. Místo, kde vaši klienti nemusí hledat a kde se neztratí. Takové weby vytváříme, formujeme, ladíme a přitom hledíme na ideální poměr cena vs. výkon, máme totiž možnosti vybírat ty správné technologie. S možnostmi se můžete seznámit níže…

Šablonové stránky

Šablonové stránky jsou vhodné pokud začínáte podnikat, nebo jste živnostník či malá firma. Jsou to takové stránky, kdy vybereme hotovou grafickou šablonu (čímž značně ušetříte) a ta je pak nasazená na redakčním systému jako je Wordpress, Webflow nebo Drupal.

Mám zájem
Cena od 8.000 Kč bez DPH
rozsah služby

Co  můžete očekávat u šablonových stránek?

Úvodní konzultační a seznamovací část

Důležitá část, ve které bude našim cílem vás a váš byznys detailně poznat. Budeme se ptát na marketing, brand, cílovou skupinu, konkurenci, nastavovat cíle atp.. Ideálně budeme chtít mluvit i s Vašimi zákazníky. Důvodem je, že abychom Vám dokázali plně pomoci a vytvořit takové řešení, které bude skutečně byznysově fungovat, musíme vás a vaší cílovou skupinu poznat. Je to jako s domem - pokud nemáte pevné a kvalitní základy, dům spadne.

Vypracování, zadání a wireframe

Na základě předchozí části již víme, co potřebujete. Mimo jiné z předchozí části vzniknou wireframe - což je drátěný model s rozmístěním prvků na webu, struktura webu, moodboard i technická specifikace a návrh vhodné technologie. Spolu s wireframe vznikne i návrh typového obsahu (reálný obsah dodáte buď vy, nebo do teamu začleníme copywrittera).

Výběr vhodné typové šablony a její úprava

Na základě vypracovaných wireframe, strutkury a typového obsahu z předchozí části vybereme několik vhodných a dostupných šablon z nichž společně jednu vybereme. Tu následně nasadíme do zvoleného redakčního systému a upravíme barvy, obrázky, obsah.

Nasazení na redakční systém, doplnění obsahu, nastavení

Každý systém je třeba po nasazení nakonfigurovat - například z pohledu SEO, ale i z pohledu bezpečnosti pokud jde o opensource jako je Wordpress. Následuje doplnění obsahu a detailní finální otestování funkčnosti.

Nasazení na ostrou doménu a nasazení analytických nástrojů

Po tom, co byl doplněn obsah a web byl detailně otestován spouštíme na ostré doméně. Následně doplníme analytické nástroje, standardně to je Google Analytics a Hotjar. Zároveň, pokud je to možné, ještě před samotným spuštěním na produkci doporučujeme web podrobit dalšímu uživatelskému testování.

Správa a sledování konverzního poměru

Není to již součást rozsahu tvorby webu, je to ale velice důležitá část na to, aby tady nebyla zmíněna. Každý web je totiž třeba dlouhodobě vyhodnocovat a zlepšovat konverzní poměr, ale také vyhodnocovat nastavené cíle na začátku. Samozřejmě to úzce souvisí i s internetovým marketingem. Pokud navíc máte web na opensource (např. Wordpress), je třeba se o něj starat i z pohledu bezpečnosti a dlouhodobé technické udržitelnosti.

Tip na článek:
Jaké webové stránky potřebuji

Individuální stránky

Jedná se o webové stránky při nichž se tvoří individuální grafický design. Ten se pak responzivně kóduje a nasazuje na jeden z redakčních systémů pro snadnou správu obsahu jako je Wordpress, Drupal či Webflow. Spolu s tím se případně programují individuální funkce webu.

Mám zájem
Cena od 30.000 Kč bez DPH
rozsah služby

Co  můžete očekávat u individuálních stránek?

Úvodní konzultační a seznamovací část

Důležitá část, ve které bude našim cílem vás a váš byznys detailně poznat. Budeme se ptát na marketing, brand, cílovou skupinu, konkurenci, nastavovat cíle atp.. Ideálně budeme chtít mluvit i s Vašimi zákazníky. Důvodem je, že abychom Vám dokázali plně pomoci a vytvořit takové řešení, které bude skutečně byznysově fungovat, musíme vás a vaší cílovou skupinu poznat. Je to jako s domem - pokud nemáte pevné a kvalitní základy, dům spadne.

Vypracování, zadání a wireframe

Na základě předchozí části již víme, co potřebujete. Mimo jiné z předchozí části vzniknou wireframe - což je drátěný model s rozmístěním prvků na webu, struktura webu, moodboard i technická specifikace a návrh vhodné technologie. Spolu s wireframe vznikne i návrh typového obsahu (reálný obsah dodáte buď vy, nebo do teamu začleníme copywrittera).

Vytvoření prototype a uživatelský testing

Ze zpracovaných wireframe vytvoříme prototype, tedy klikací model webu, který podrobíme uživatelskému testingu vaší cílové skupiny na základě připraveného scénáře. Je to nepovinná část, ale silně doporučovaná.

Sestavení teamu a strategie

Nyní máme všechny podklady pro tvorbu - známe technologii, grafický styl atp.. Tím pádem přichází část, kdy vám z našich řad a hlavně řad tvůrců z naší komunity vytvoříme individuální realizační team. Spolu s tím by měla vzniknout i strategie internetového marketingu, která je nad rámec díla, avšak doporučujeme jí do rozsahu začlenit.

Vytvoření individuálního designu

V zadání máme vytvořené wireframe (rozmístění prvků) a moodboard (směřování grafického stylu), což jsou podklady pro designéra, který všechny části budoucího projektu nadesignuje.

Kódování designu do responzivního HTML/CSS

Designer nám předá grafický design projektu, zjednodušeně řečeno obrázek. Ten kodér rozřeže a vytvoří z něho HTML/CSS šablonu. Dbáme na to, aby byl kód plně responzivní, validní a rychlý.

Nasazení na redakční systém, doplnění obsahu, nastavení

Každý systém je třeba po nasazení nakonfigurovat - například z pohledu SEO, ale i z pohledu bezpečnosti pokud jde o opensource jako je Wordpress. Následuje doplnění obsahu a detailní finální otestování funkčnosti.

Nasazení na ostrou doménu a nasazení analytických nástrojů

Po tom, co byl doplněn obsah a web byl detailně otestován spouštíme na ostré doméně. Následně doplníme analytické nástroje, standardně to je Google Analytics a Hotjar. Zároveň, pokud je to možné, ještě před samotným spuštěním na produkci doporučujeme web podrobit dalšímu uživatelskému testování.

Správa a sledování konverzního poměru

Není to již součást rozsahu tvorby webu, je to ale velice důležitá část na to, aby tady nebyla zmíněna. Každý web je totiž třeba dlouhodobě vyhodnocovat a zlepšovat konverzní poměr, ale také vyhodnocovat nastavené cíle na začátku. Samozřejmě to úzce souvisí i s internetovým marketingem. Pokud navíc máte web na opensource (např. Wordpress), je třeba se o něj starat i z pohledu bezpečnosti a dlouhodobé technické udržitelnosti.

Tip na článek:
Webflow: aneb web až o 50% levněji
proč CubesDigital

Čtyři důvody, proč chtít spolupracovat s námi.

Žádný výběr, žádná výběrová řízení. Zastupujeme českou komunitu webových tvůrců, ze kterých pro vás vybereme ty nejvhodnější.

Technologie vybíráme dle toho, co potřebujete. Volíme nejlepší cestu, a to i z poměru cena vs. výkon. U nás za služby dostanete maximum.

Jsme více než 12 let na trhu. Za tu dobu jsme pracovali na stovkách projektů. Není nic, co by nás dokázalo rozhodit.

Sestavujeme team z kvalitních českých tvůrců, Nejsme agentura, jsme komunita profíků.

často kladené otázky

Nejste rozhodnutí? Mrkněte na často kladené otázky.

Jaký web je pro mě nejvhodnější?

Výběr správného řešení posuzujeme individuálně a nelze ho paušalizovat. Obecně ale platí, že pokud začínáte, nebo jste živnostník / micro-firma, bude vhodné šablonové řešení a spíše se finančně soustředit na obsah a marketing. Pro ostatní to bude spíše individuální web. Více informací se dozvíte v našem článku tady.

Jaký redakční systém je pro mě nejvhodnější?

Stejně jako u předchozí otázky záleží na individuální potřebě. Obecně však platí, že pro microsite a standardní firemní stránky je ideální Webflow kvůli rychlému vývoji. Pro weby, kde je třeba s něčím propojit, nebo dělat nějakou funkci individuálně, je to Wordpress či Drupal. Více o tom se dozvíte v našem článku tady.

Jak chápat zmíněné ceny?

Ceny jsou startovací. Konkrétní cenová nabídka Vám bude předložena individuálně. Případně pokud máte svoji představu, pokusíme se do ní sestavit rozsah a team.

Za jak dlouho může být web vytvořený?

Webové stránky běžného rozsahu a za normálních okolností lze postavit za cca. 1 měsíc. Vývoj je možné i urychlit, ale berte prosím v potaz, že 1 měsíc je na vytvoření něčeho tak sofistikovaného ideální. Samozřejmě také podstatně záleží na rozsahu a na tom, jak dobře máte připravené podklady.

Je součástí dodání webu i strategie internetového marketingu nebo následná správa?

Není, jsou to části nad rámec. Silně to ale doporučujeme. Web sám o sobě bude na vaše zákazníky fungovat. Pokud se tam ale nedostanou, bude vám k ničemu. My uděláme z webu silný prodejní kanál, který vám bude vydělávat ve dne v noci. Zároveň o dobrý web je potřeba se dlouhodobě starat a rozvíjet ho.

Co budete potřebovat ode mně?

Záleží, jak moc budete chtít být součástí procesu :). Pokud se chcete věnovat čistě svému byznysu, bude nám stačit vaše představa a budeme se snažit vás i váš byznys detailně poznat. Pak už budete pouze schvalovat jednotlivé části a my se o vše ostatní postaráme.

Jak rychle budete reagovat na odeslanou poptávku?

Na Váš první kontakt obvykle reagujeme do 24h od doručení. Pak již jde o rozsah toho, co potřebujete. Avšak díky rozsáhlé komunitě tvůrců a stylu naší práce je možný začátek realizace za 1-2 týdny.

Co když potřebuji zcela individuální web (tj. programování vlastního CMS)?

Vyvíjíme i kompletně individuální projekty v PHP a .NET. Pokud se ale jedná o standardní webové stránky nebo e-shop, je pro vás výhodnější využít již dostupných redakčních systémů. Je zbytečné vyvíjet kolo, které se již točí na autě. Zároveň na hotové systémy existuje velké množství funkcí a modulů za „pár dolarů“.

Děkuji za zájem. Ozvu se Vám do 24 hodin.
Něco je špatně. Zkuste to prosím znovu, abychom se Vám mohl ozvat.
klienti a reference

Za našich více než 12 let jsme pracovali pro stovky klientů. Tak třeba:

Představení

Nejsme agentura, jsme komunita českých webových tvůrců. Mrkněte na informace o nás.